duminică, 16 septembrie 2012

Vreau să dau iubire din neiubirea mea

Între cer şi pământ şi de la stânga la dreapta avem voie să fim şi să facem ce vrem. Un singur lucru să avem în minte: Să avem acea iubire ce toate le suferă, toate le crede şi nu se uită la ale sale. Între cer şi pământ şi de la stânga la dreapta eu am ales până acum să nu deranjez pe nimeni. Am căutat să găsesc ceea ce nu aveam de dat - iubirea. Doamne, învaţă-mă iubirea Ta şi învaţă-mă s-o dăruiesc mai departe.

"În adevar, dand peste fire, luam har peste har. Cel slab, prin urmare, sa rosteasca: da-mi, Doamne, cand sunt descumpanit si gol, vointa si nerusinare ca sa pot da din ceea ce nu am. Tu fa ca darul acesta al meu – paradoxal, absurd si indraznet – sa se intoarca asupra-mi prin mila Ta care socoteste intelepciunea oamenilor drept nebunie si adagiul “Nemo dat quod non habet” arama sunatoare si chimval zanganitor. Tu care ceri numai imposibilul si faptuiesti numai ce mintea omeneasca nu poate sa priceapa" - din “Daruind vei dobandi”, Nicolae Steinhardt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu