duminică, 30 septembrie 2012

Cum te mai simţi azi?



Aici mi-am propus sa-mi scriu ideile ce-mi trec prin mintea mea multicolora (fiica-mea a decretat-o aşa acum vreo 4-5 ani. Ar fi interesant ce parerea are acum despre ea.) Stiu ca nu sunt multe, cele pe care le-am scris, pentru că unele mi se par banale, pe altele le uit înainte de a ajunge aici. Aş vrea să scriu idei ce sunt convinsă că vor rămâne valabile şi peste doi sau douăzeci de ani.Frământări ce contează întru devenirea mea.

De exemplu azi la predică, am înţeles cu adevărat că eu nu trebuie să aştept de la ceilalţi nimic. Că eu trebuie să acţionez aşa cum aştept de la ceilalţi. Adică eu trebuie să merg să întreb: ,,, omule, ai nevoie de ajutor; merg la piaţă, vrei ceva de acolo; am făcut o plăcintă, ia şi tu de-aici; n-ai haine colorate de spălat, că mai am nevoie de câteva să dau drumul la maşina de spălat; cum eşti azi, cum te mai simţi?" Cam asta aş vrea eu să fiu întrebată, deci, asta trebuie să intreb eu prima. Şi până acum ştiam, doar că azi am înţeles cu... sufletul, nu doar cu mintea.

AJută-mă, Doamne, să şi aplic ceea ce am învăţat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu