duminică, 9 septembrie 2012

Mulţumesc, Doamne

Mulţumesc, Doamne, pentru că exişti. Multumesc, Doamne, fiindcă mă ţii în viaţă. Mulţumesc. Doamne, că eşti mereu lângă mine deşi eu nu mă gândesc mereu la Tine. Mulţumesc Doamne că îmi dai ceea ce am nevoie. Mulţumesc, Doamne, că mă iubeşti mai mult decât mi-aş putea închipui vreodată. Mulţumesc, Doamne, că ai creat totul atât de perfect, frumos, minunat, spectaculos. Mulţumesc, Doamne că le-ai creat şi pentru mine. Mulţumesc, Doamne că mă ierţi de câte ori greşesc şi poate mai mult. Mulţumesc, Doamne că eşti un Tată aşa de bun şi blând. Mulţumesc, Doamne, că ai atâta răbdare cu mine, deşi eu sunt atât de nesimţită. Mulţumesc, Doamne, pentru tot ceea ce-mi dai să trăiesc zi de zi, deşi eu nu sunt totdeauna pregătită. Mulţumesc, Doamne, că ai încredere în mine. Şi iartă-mă, Doamne pentru toate greşelile mele făcute cu fapta, gândul sau cu lucrul, cu voia sau fără voia mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu