duminică, 9 august 2009

Mirosul bebeluşilor

Aţi simţit vreodată cum miros bebeluşii?
După vreo trei-patru bebeluşi pe care i-am ţinut în braţe de-a lungul timpului, am realizat că toţi miros la fel. La început am crezut ca e vorba de balsamul din rufe, dar e clar că n-or avea toate mamele acelaşi balsam. Nu seamănă cu nimic cunoscut de mine în lumea asta, nici cu mirosul de trandafir, nici cu cel de lapte, nici cu cel de aer de munte... E.. miros de bebeluş.
Deşi nu e puternic, mi-a rămas impregnat în bluză mai multe ore. Îl adulmec şi-mi dă o stare de fericire, de pace. Oare de ce? Oare de ce trebuie să mă întreb şi nu savurez această starea, pe care rar o întâlnesc...
Dacă ar fi să-i asociez o culoare mirosului, aceasta ar fi portocaliu, mai deschis ...
Dacă toţi bebeluşii miros la fel, înseamnă că vin din acelaşi loc şi mai poartă cu ei urmele acelui loc, poate pentru protecţia lor, poate pentru înţelegerea noastră ... (oare vin din soare?).
Cum am putea să ne păstrăm mirosul acesta , sau măcar să nu ne mai ascundem în spatele parfumurilor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu