joi, 12 martie 2009

Varicela

Am făcut varicelă. Am luat-o de la fiică-mea. Sunt în a patra zi şi pot sa stau la calculator. Primele zile m-am simtit epuizată de febră, deşi n-a fost mai mare de 38,5 grade C. Azi sunt un pic mai bine. Poftă de mâncare n-am avut.Nu mă mănâncă tare, decât dacă mă gândesc la mâncărimi. Mai mult mă dor. Pe unele le-am simţit ca pe nişte ace care vor să iese din piele. Chiar acum simt că una vrea să-mi iese în călcâi.
Interesant în povestea asta că am avut cam acelşi număr (bineînţeles păstrând proporţiile) de bube ca şi fiica mea, cam in aceleaşi locuri.
Şi am mai constatat multe din aceste bube au ieşit în locuri în care de-a lungul vieţii m-am lovit, sau am avut alte feluri de bube, chiar şi în locul în care o dată am avut o capuşă. Unde e locul de vaccin am una chiar urâtă. E clar - o dată un loc lovit, niciodată nu va mai fi perfect vindecat. Doar în aparenţă. Devine altceva. Mai bun probabil. Sau mai rău? Câte legături poţi face şi din cauza unei boli...
Auzisem cazuri de oameni care au făcut la maturitate o formă foarte gravă, că s-au umplut în aşa fel, încât nu mai aveau unde pune degetul. Mi-era frică de asta în perioada de incubaţie. Însă până acum nu am atâtea. Şi cu asta am înţeles că fiecare om e un univers, la fiecare boala se manifestă altfel.
Oare de ce ferim copiii de bolile copilăriei, dacă la maturitate pot fi aşa de grave?
Cât de mult ajută vaccinurile şi cât rău ne fac?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu