miercuri, 4 februarie 2009

Compost in apartament




După cum am zis, voi recicla resturile organice, aşa cum voi putea. Aşa că mi-am cumparat o ladă Aş fi vrut să fie rotundă, şi mai adăncă, însă mă mulţumesc şi cu ce-am găsit.



Am găurit-o, pentru ca prin interiorul ei să poată circula aerul. Cam aşa arată:





Apoi am rupt în fâşii nişte reclame de la supermarketuri, le-am udat puţin, am mai pus pământ de la o floare uscată, coji de mere şi portocale, le-am amestecat:




am pus capacul şi am aşezat cutia pe balcon. Ar mai fi trebuit râme de gunoi de grajd, dar ...


Acum... o voi alimenta în fiecare zi cu şerveţele, coji de legume, seminţe, frunze uscate sau iarbă, resturi de pâine pe care le voi găsi prin casă, şi sper ca în 6 luni să am compost, pe care ori îl voi ţine până la primăvara următoare pentru a semăna nişte roşii, ori îmi voi schimba pământul de la flori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu