vineri, 24 aprilie 2009

Cine sunteti?

Cine ar putea fi cei ce citesc acesta pagina? Pentru cine scriu, in afara de mine? E prima data cand imi pun aceaste intrebari. Ar putea fi persoane care ajung „din intamplare”, dar cum stim ca nimic nu-i intamplator si accidental in lumea asta, merita sa merg mai departe pe firul logicii mele. Oameni asemanatori mie, care cauta raspunsuri la intrebarile lor? Prea vag, oricine ar putea la un anumit moment sa-mi fie asemanator, daca toti suntem unul. Atunci sa spun cine mi-as dori sa citesca – oameni de la care as putea invata ceva, oameni sensibili, oameni sinceri, cat mai neegoisti....La fel de vag, pentru ca orice om are cel putin una din calitatile enumerate de mine.

Oricine ati fi, si orice reactii ati avea la ceea ce scriu, mi-ar placea sa stiu. Scrieti-mi daca simtiti nevoia. Acum sunt la inceput, stiu ca exprimarea mea e bolovanoasa uneori, de cele mai multe ori. Am prea multe intrebari si prea putine raspunsuri. Am prea multe indoieli, de aceea discursul pare ca n-ar avea un fir logic. Imi trec multe idei prin cap pana sa scriu una. Sper sa pot ajunge sa le scriu pe toate. Adica, sa ajunga toate la stadiul de a fi impartasite. Cine stie, poate imi vor aduce aminte vreodata, sau poate vor fi de folos cuiva.

Dar, si de scriu doar pentru mine ar fi si asta un mare castig. As putea sa ma privesc si prin gandurile mele.

Va iubesc si va multumesc.

Un comentariu:

  1. Imi place ca scrii despre tine,despre ceea ce simti, despre ceea ce cauti, ca esti sincera. Ma regasesc in felul tau de a te cauta.

    Sper sa te descoperi din ce in ce mai mult. Lasa indoielile deoparte, doar scrie. Pentru tine. Doar pentru tine. Tot ce simti. Pe mine m-a ajutat mult sa scriu asa :)

    Experiente extraordinare iti doresc in calatoria mintii tale multicolore! ;)
    :*

    RăspundețiȘtergere