miercuri, 28 aprilie 2010

Cine sunt eu?

Sunt ceea ce arat, ceea ce vad ceilalţi? Sunt ceea ce cred eu despre mine? Sunt cine vorbeşte în mine aproape non-stop? Sunt ceea ce vreau sau ceea ce pot? Sunt toate la un loc? Sau nici macar una dintre ele? Sunt lene, dor, tânjire sau frustrare? Sunt fragmentatî în ceilalţi pe care-i întâlnesc, iubesc sau urăsc sau pe care doar îi accept? Sunt om, animal plantă şi piatră? Sunt foc şi aer şi apă? Sunt iubire? Ma intreb astea fiindca măsimt de toate. Nu în acelasi timp, dar as putea sa ma gandesc ca pot fi si in acelasi timp. Iar dacă am fost o dată ceva, sunt sigură că aş putea fi şi altă dată. Şi dacă aş şti, ce s-ar schimba în mine, în jurul meu, în realitatea mea? Ce aş putea face cu asemenea putere? Mi-ar fi mai bine sau mai rău? Orice aşfi, cred ca doar limitele libertăţii mele mă definesc.
Cine sunt şi cum aş putea afla? Şi de ce simt nevoia să aflu cine sunt?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu